Packed to the MAX - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Kiki, Joost, Rachel - WaarBenJij.nu Packed to the MAX - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Kiki, Joost, Rachel - WaarBenJij.nu

Packed to the MAX

Door: Rachel

Blijf op de hoogte en volg Kiki, Joost, Rachel

23 Januari 2013 | Nederland, Baarn

Pfffff, passen, meten, proppen, zweet van het voorhoofd vegen en dan koffer wegen. En daarna weer opnieuw!
Maar het is me gelukt, 23 kilo bagage en 7 kilo handbagage. Heb nog 1 kilo ruimte in mijn handbagage. Best trots op mijzelf. I travel light.

Kiki vandaag even in de stress geholpen. Ik zei dat mijn paspoort over 2 en een halve maand verloopt. haha

Boarding passes zijn binnen dus dat is ook geregeld.

Was het maar alvast morgen 18.30 uur.

Groet van Rachel

  • 23 Januari 2013 - 22:49

    Martha:

    Kiki,Joost en Rachel

    Goede reis, spannend allemaal!

    groetjes Martha (Dichtershof)

  • 25 Januari 2013 - 12:30

    Dick:

    Hoop dat de reis goed is verlopen.
    Groeten, ook van de katten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kiki, Joost, Rachel

Actief sinds 17 Okt. 2012
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 10650

Voorgaande reizen:

24 Januari 2013 - 01 April 2013

Zuid AFrika Rustenburg

17 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: