Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Kiki, Joost, Rachel - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Kiki, Joost, Rachel - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Kiki en Joost

Blijf op de hoogte en volg Kiki, Joost, Rachel

22 Januari 2013 | Nederland, Baarn

Na een paar stressvolle dagen, zijn vandaag de koffers gepakt. Je zou zeggen koffers gepakt, stress over, neeeeeee, niet bij Kiki :-) Bij mij blijft die stress namelijk altijd nog even na sudderen. Ik ben vaak pas volledig zen als ik met een temazepam in het vliegtuig zit of nog beter, met een temazepam EN een oxazepam en ik zo versuft ben dat het kwijl uit mijn mondhoeken loopt. Ik ben er in ieder geval helemaal klaar voor en heb er enorm veel zin in.

Zuid Afrika, here we come!

Ben ik blij dat ik de rust wel heb, ik doe mijn best om de stress weg te halen bij Kiki. Dat lukt een beetje maar niet helemaal zo blijkt. Ach over 48 uur zitten we in de lucht op weg naar 30 graden! Zo lekker, even geen sneeuw meer schuiven.

We hebben een boel leuke ideeën om in Spes Bona uit te voeren. Maar zoals altijd ideeën kosten geld en de zuid Afrikaanse overheid heeft alle subsidie voor het huis stop gezet. Dus daarom nogmaals de vraag kunnen jullie iets missen en wil je ons steunen. Dat kan, maak wat over op rek. nr. 673 617 289,
tnv J. Kok te Bussum. Dan kunnen wij spullen kopen om daar dagbesteding op te zetten. Door de verkoop van de producten komt er weer geld binnen voor de cliënten daar.

Het volgende bericht komt uit zuid Afrika.

Groetjes van Kiki en Joost

  • 22 Januari 2013 - 20:29

    Janneke:

    Ahhh 30 graden, bofferds! Een hele goede reis en ik kijk uit naar jullie verhalen

  • 24 Januari 2013 - 15:01

    Gerda Louwerse:

    Joost Kiki en Rachel
    Een goede aankomst in Zuid-Afrika en ik wens jullie heel veel succes bij het opzetten van dagbesteding.
    Ik zal jullie een bijdrage overmaken. Lees graag wat je daar tegenkomt en wat jullie bijdragen daar kan zijn in de komende twee maanden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kiki, Joost, Rachel

Actief sinds 17 Okt. 2012
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 10649

Voorgaande reizen:

24 Januari 2013 - 01 April 2013

Zuid AFrika Rustenburg

17 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: