Eerste werkdag?! - Reisverslag uit Rustenburg, Zuid-Afrika van Kiki, Joost, Rachel - WaarBenJij.nu Eerste werkdag?! - Reisverslag uit Rustenburg, Zuid-Afrika van Kiki, Joost, Rachel - WaarBenJij.nu

Eerste werkdag?!

Door: Wij

Blijf op de hoogte en volg Kiki, Joost, Rachel

28 Januari 2013 | Zuid-Afrika, Rustenburg

Nou daar begonnen we dan vanmorgen, 7 uur de wekker. Ontbijt stond al klaar. De vraag was wanneer het werkoverleg zou beginnen? Op zijn zuid Afrikaans, dus nog maar een kopje koffie, nog maar een sigaretje. Wilden al bijna een Tukkie gaan doen toen we werden geroepen.

Na opnieuw een rondleiding, gingen we aan tafel zitten om eens te overleggen. Welke ideeën wij hebben en hoe dat te doen. Toen wij vroegen welke ideeën zij zelf hadden bleef het stil.
We hebben besproken wat we zoal nodig hebben om vogelhuisjes te gaan maken. Stan ( client met crush voor Kiki) kwam om de haverklap binnen om een knuffel te halen.
We hadden zelf een lijstje gemaakt met punten maar plotsklaps was het overleg afgelopen, want....
De tafel werd gedekt met allerlei hapjes en koffie en thee. Dit gebeurt elke maandag voor het belangerijke personeel. De schoonmakers, wasdame en keuken zaten er niet bij. er zijn dus wel bepaalde rangen binnen de organisatie. Wel lekkere dingen trouwens. Hoe groei je dicht :-)

Daarna ben ik maar eens gaan kijken wat er zoal is om mee te werken. Gereedschap: 0,0 werktafels? Uitklapbare stalen tafels die iet wat gammel zijn. Maar die zijn er in ieder geval. Blijkt ook nog flink wat mdf planken te liggen. Das baie mooi.

Toen we vroegen waar we schoonmaak spullen konden vinden voor de kamers werd meteen een schoonmaakster geroepen en werden onze kamers schoon gemaakt. Hetzelfde met de was, iemand kreeg meteen de opdracht om onze was te doen. Prettig natuurlijk maar dat kunnen we best zelf, maar nee we are there guest and have to be treated like royalty.

Joost zit nu al 3 uur te wachten tot hij naar de bouwmarkt kan. Tot die tijd maar even in de schaduw met een drankje, op zijn Zuid Afrikaans.
Rachel en Kiki vermaken zich vandaag prima op het terras..

Tot zo ver..

Groet

• 28 Januari 2013 - 13:39

Heidi:

Haha heftig dagje!!ben benieuwd hoe deze week gaat verlopen...trouwens mooie foto,s!!

• 28 Januari 2013 - 14:31

Loes:

Ha Lieverds,

Dat is wel uit te houden zo....dus ! kus

• 28 Januari 2013 - 14:35

Willem De Klijn:

hoi kiki en rachel en joost. is daar voor jullie niet te warm of zit jullie ook in de schaduw.
    groetjes van mij willem de klijn.

• 28 Januari 2013 - 17:14

Jan Distelblom:

Hoi luitjes,

Zo te horen hebben jullie het best goed daar. Ik zou zo zeggen geniet van je (werk)vakantie.

Tot ziens op 3 april.

Groetjes,

Jan en José.

• 29 Januari 2013 - 17:52

Steph:

Sounds like a great adventure!!!!!!!!!!!!!liefs Steph&Ito,geniet

• 30 Januari 2013 - 21:03

Ali:

hallo rachel en kiki en joost ben benieuwd hoe gaat verlopen ik mis jullie niet hahahaha. tot later

• 07 Maart 2013 - 19:38

Maartje Van Dijk:

Ik denk dat dit wel aan jullie toevertrouwd is jullie kennende liefs en knuffels Maartje xxx en veel succes gewenst mochten jullie het nodig hebben op een onvoorzien moment maar ik vertrouw op een eindeloos succesverhaal

• 07 Maart 2013 - 19:38

Maartje Van Dijk: